درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

آیفون تصویری کوکومKocom

آیفون تصویری کوکومKocom


آیفون تصویری کوکومKocom می تواند با پنج ایستگاه داخلی، چهار مانیتور و یک گوشی صوتی (KDP-603) کار کند. هر ایستگاه داخلی آیفون تصویری کوکومKocom نیز قابلیت برقراری ارتباط داخلی را با یکدیگر دارد و اجازه می دهد آیفون تصویری کوکومKocom نیز به عنوان یک سیستم مخابره داخل تلفن عمل کند. یکی دیگر از ویژگی های سیستم آیفون تصویری کوکومKocom  این است که با مکانیسم باز کردن درب، شما می توانید درب را از مانیتور داخلی (ها) باز کنید

 سیستم آیفون تصویری کوکومKocom  برخی محدودیت ها kdc دارد.  سیستم آیفون تصویری کوکومKocom  تنها می تواند دو دوربین KC-C63 را تسهیل کند. اگر شما نیاز به نظارت بیش از دو ورودی داشته باشید، نگاهی به سیستم های بازرگانی Aiphone، شاید سیستم گسترده Aiphone GH چند درب کنید. علاوه بر این آیفون تصویری کوکوم KIV-D102 تنها یک مانیتور سیاه و سفید ارائه می دهد. اگر بهتر باشد تصاویر رنگی برای شما مهم است، Kocom KCV-D372 دارای یک  ویدیو کامل رنگی است. فروشگاه مرکزی آیفون تصویری کوکومKocom  به شما ارائه گزینه های مختلفی از آن برای انتخاب  خانه و یا امنیت مکان تجاری شما فراهم کرده است.Kocom یک شرکت به عنوان یکی از شرکت های معتبر شناخته شده شناخته شده است.  مدیر ارشد محصول در BGTW، گفت: "هدف ما این است که آیفون تصویری کوکومKocom  را به بازار معرفی کنیم.  کیفیت ساخت آیفون تصویری کوکومKocom  به این دلیل است که به  رهبر بازار در این کشور تبدیل شده است و این ویژگی ها همچنان مشخصه محصول امروز است. ما می دانیم که با تمرکز بیشتر بر فروش آیفون تصویری کوکومKocom، ارتقاء طیف وسیعی از محصولات و بهبود قیمت گذاری آیفون تصویری کوکومKocom مشتریان ما را از امکانات بیشتری برخوردار کرده است.

مانیتور آیفون تصویری کوکومKocom  یک بسیار واضح و با کیفیت 4 اینچی دارد. هنگامی که یک بازدید کننده دکمه زنگ درب را بر روی KC-C63 زنگ می زند، صفحه نمایش مانیتور داخلی آیفون تصویری کوکومKocom به صورت خودکار برای مشاهده روشن می شود و مکالمه hands-free فعال می شود. شما همچنین می توانید هر لحظه از مانیتور داخلی آیفون تصویری کوکومKocom به  ویدیو دسترسی پیدا کنید.

درب اتوماتیک | درب اتوماتیک شرکت اشل

درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک شامل انواع مختلف درب و سبک های مختلف مانند درب های کشویی، درب های کشویی تلسکوپی، درب های نوسان، درب های الکتریکی تاشو، درب های چرخشی، درب های دو طرفه و اپراتورهای ADA. اگر میخواهید تصور کنید، درب های اتوماتیک میتوانند ورودی شما را شگفتآور مدرن ببینند. به غیر از ظاهر زیبا، راحت ترین چیز در مورد درب  اتوماتیک قابلیت های آنهاست. برای یک سیستم کنترل دسترسی کاملا خودکار، یک درب اتوماتیک خوب به دست می آید و به تعمیر و نگهداری برخی تلاش می کند. درب های اتوماتیک انتخاب خوبی برای مغازه ها، ساختمان های عمومی، هتل ها، دفاتر و غیره هستند. بنابراین اگر می خواهید به نظر می رسد فضای خود را ارتقا دهید و برای افزایش کارایی، تماس بگیرید. ما می توانیم درب اتوماتیک موجود خود را تعمیر کنیم بدون توجه به اینکه آیا مشکل بزرگ یا کوچک است و اگر درب به شدت آسیب دیده باشد ما پیشنهاد خوبی برای درب جدید و احتمالا بهتر یا مناسب تر برای محل ارائه خواهیم داد. اگر تجربه ای با درب های اتوماتیک ندارید و می خواهید آنها را نصب کنید، اما نمی دانید چه چیزی بهتر است، ما می توانیم به شما کمک کنیم که بهترین گزینه را برای شما انتخاب کرده و آن را برای شما نصب کنیم.

درب اتوماتیک یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد که بسیاز کاربررد فراوان دارد. تعمیر و نصب درب اتوماتیک  این روزها، تقریبا هر چیزی را می توان با یک کلیک یک دکمه کنترل کرد، و هنگامی که آن را به درب می آید،  بسیار مفید است. به همین دلیل بیشتر صاحبان کسب و کار تصمیم به رفتن به سمت درب اتوماتیک می کنند. در حال حاضر، به همان اندازه که دربهای اتوماتیک هستند، ناامیدی زمانی بزرگتر می شود که آنها از نظم خارج می شوند. شما می خواهید که درب شما قابل اعتماد باشد تا همه چیز هموار شود. اگر می خواهید یک درب اتوماتیک با کیفیت بالا نصب شده توسط حرفه ای داشته باشید یا اگر در حال حاضر درب های اتوماتیک داشته اید، اما آنها عملکرد نامناسب دارند، ما در متخصص درب اتوماتیک و شیشه ای می توانیم کمک کنیم. ما در Mooresville ایندیانا مستقر هستیم .

کارگران ما ماهر و با تجربه هستند و ما همیشه نیازهای مشتری خود را پیش از نیاز و خواسته های خود قرار می دهیم. ما برای همکاری بسیار خوبی هستیم و ما هیچ کاری را انجام نمی دهیم که شما از آن موافقت نکرده اید. گاهی اوقات مشتریان با ارائه دهندگان خدمات سوء تفاهم می کنند، اما اگر شما مشتری خود شوید، خواهید دید که چقدر صاف می تواند همه چیز باشد. ما می دانیم که چگونه مشتریان ما را خوشحال می کنند، نه تنها به این دلیل که ما یک سرویس عالی برای مشتریان داریم، بلکه به این دلیل که ما بهترین خدمات را نیز در اختیار ما قرار می دهیم.در مورد خرید درب اتوماتیک و یا فروش درب اتوماتیک  نمایندگی های فعال ما در سراسر ایران آمادگی پاسخگویی به به شما مشتریان عزیز را دارند.


درب اتوماتیک کرکره ای | انواع درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای

در دنیای امروز، انواع درب اتوماتیک کرکره ای به گونه ای تولید شده اند که توانسته اند بسیاری از مشکلات را برای افراد فراهم کرده اندو توانسته است در وقت صرفه جویی کند و درب اتوماتیک کرکره ای  مزایای منحصر به فردی را برای هر محصول به ارمغان می آورد. کرکره های  پرقدرت  می توانند عمر مفید طولانی مدت را دارا باشند و همچنین درب اتوماتیک کرکره ای می توانند تضمین حفاظت از سرقت سارقین را تضمین می کند. کیفیت بالا، مقاومت بالا و پایداری بالا باعث می شود که عرض های باز، که با کرکره های پلاستیکی امکان پذیر نیست، و نیز مقاومت در برابر باد را آن چنان ندارند،اما درب اتوماتیک کرکره ای دارای این مقاومت می باشد. بهره وری انرژی درب اتوماتیک کرکره ای نیز کاملا مشخص است: همچنین درب اتوماتیک کرکره ای دارای صرفه جویی در انرژی تا 56٪ شبانه را می باشد.حتی درب اتوماتیک کرکره ای دارای  طراحی چشمگیری نیز می باشد:در طراحی درب اتوماتیک کرکره ای  بسیاری از رنگ های با دوام و پایدار استفاده شده است، از دیگر مزایای درب اتوماتیک کرکره ای می توان به  نصب آسان و سریع درب و یا موجود در مواد گالوانیزه / S.S. / آلومینیوم / MS ورق،  حفاظت کامل در داخل شیشه، عملیات بی صدا صاف اشاره کرد.

درب اتوماتیک کرکره ای زیرسقفی از سنتی ترین و درب های اولیه می باشند.درب اتوماتیک کرکره ای های ساخته شده که طراحی شده اند حفاظت در برابر بلایای طبیعی، آب و هوا  را دارا می باشنددرب اتوماتیک کرکره ای ما با شرایط جدید و مورد نیاز ساختمان همیشه مطابقت دارد و این  هدف اصلی ماست.  کرکره های ضد آتش Shut نیز گونه ای دیگر هستند که در دسترس هستند. همچنین از درب اتوماتیک کرکره ای در مکان هایی مانند آتش نشانی نیز استفاده می شود. که کاربرد بالایی دارد.درب اتوماتیک کرکره ای در آتش نشانی به علت سرعت بالا، سادگی و قدرت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.نمایندگی های مجاز ما برای ارائه درب اتوماتیک کرکره ای و انواع درب های دیگر در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.درب اتوماتیک کرکره ای های ساخته شده که طراحی شده اند حفاظت در برابر بلایای طبیعی، آب و هوا  را دارا می باشنددرب اتوماتیک کرکره ای ما با شرایط جدید و مورد نیاز ساختمان همیشه مطابقت دارد و این  هدف اصلی ماست. کرکره های ضد آتش Shut نیز گونه ای دیگر هستند که در دسترس هستند. همچنین از درب اتوماتیک کرکره ای در مکان هایی مانند آتش نشانی نیز استفاده می شود. که کاربرد بالایی دارد.درب اتوماتیک کرکره ای در آتش نشانی به علت سرعت بالا، سادگی و قدرت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.نمایندگی های مجاز ما برای ارائه درب اتوماتیک کرکره ای و انواع درب های دیگر در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

درب اتوماتیک سکشنال | درب اتوماتیک سکشنال پارکینگی |مزایای درب اتوماتیک سکشنال

 درب اتوماتیک سکشنال

 درب اتوماتیک سکشنال پارکینگی یا درب اتوماتیک سکشنال از جمله درب های مهم و قابل استفاده در بیشتر مکان های بزرگ و یا به خصوص گاراژها می باشد ، همچنین گاهی اوقات به نام یک درب اتوماتیک سکشنال  یا درب کویل نامیده می شود، که با بخش های فلزی ساخته شده است و با یکدیگر متصل می شوند و سپس بالای  درب اتوماتیک سکشنال در اطراف یک درام قرار می گیرند تا در یک منطقه جمع و جور ذخیره شوند.اگر قطر قابل توجهی برای یک درب اتوماتیک سکشنال مقطعی برای عقب نشینی به سمت بالا وجود نداشته باشد.  

 مواد مورد استفاده تاثیر زیادی بر دوام و طول عمر  درب اتوماتیک سکشنال  دارد که سبک درب گاراژ انتخاب شده است. مواد سنگین مورد استفاده در  درب اتوماتیک سکشنال طراحی شده به مدت زمان قابل ملاحظه ای طولانی و به معنای مقاومت در برابر استفاده سنگین است. به طور کلی، درب اتوماتیک سکشنال در زمینه  گاراژ مقطعی بهتر برای انبساط ساختمان های کم مناسب هستند و معمولا به عنوان بهترین راه حل برای مناطق ترافیکی بالا انتخاب نمی شوند. قطعات و مکانیک  درب اتوماتیک سکشنال نیز برای استفاده با حجم بالا طراحی شده و به همین دلیل طراحی شده اند تا مدت زمان طولانی طراحی شوند. در حالی که برخی از مردم فقط در هنگام انتخاب یک درب گاراژ سربار هزینه های پیش رو را نگاه می کنند، فقط این عامل به نفع مقطع درب می دهد، اما آن را کوتاه می بیند. اگر هدف از  درب اتوماتیک سکشنال برای یک منطقه تجاری بخواهیم صحبت کنیم  باید گفت که استفاده از  درب اتوماتیک سکشنال در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه است و در هزینه ها صرفه جویی می کند . از مزایای درب اتوماتیک سکشنال اگر بخواهیم صحبت کنیم باید به موارد زیادی اشاره کنیم ، در این مطلب به عنوان  تعدادی از آن ها می پردازیم. امکان نصب در ارتفاع های بالا و بلند را داراست. امکان نصب طلق بر روی  درب اتوماتیک سکشنال در مدل های مختلف وجود دارد. در داخل  درب اتوماتیک سکشنال از عایق صوتی و عایق حرارتی استفاده شده است.

درب اتوماتیک بیمارستانی | انواع درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی


درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ که از انواع درب اتوماتیک بیمارستانی می باشد به طور فزاینده ای در تمام انواع پروژه های معماری از جمله در بخش سلامت و به ویژه مجتمع های بیمارستانی دارای کاربرد است. بسیاری از مراکز بهداشتی در حال بازسازی آنها هستند درب اتوماتیک بیمارستانی با نیاز به ارائه هر دو جداسازی و دسترسی در شرایط مناسب می باشد. انواع درب اتوماتیک بیمارستانی در قسمت های مختلف بیمارستان مانند بخش های مختلف و یا اصلا با هدف جدا کردن بخش ها از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. درب اتوماتیک بیمارستانی ما، تضمین hermeticity در بیمارستان به لطف ثبت ما سیستم رویکرد و فشار درب بر روی قاب مورد توجه قرار گرفته است. در میان ویژگی های عمومی درب اتوماتیک بیمارستانی، علاوه بر موارد ذکر شده با امار بالا، می توانیم اشاره کنیم که درب اتوماتیک بیمارستانی بهداشتی است به لطف تضمین موادی که در آن استفاده می شود مانند فولاد ضد زنگ یا ورقه هایی با ضخامت بالا.

ما انواع طراحی های درب های ICU / CCU و درب اتوماتیک بیمارستانی را انتخاب می کنیم؛ چند پانل کشویی و گزینه های برابر که متناسب با الزامات پروژه های جدید ساخت و تعمیر و تمیز کردن آنودایز شده و دارای پوشش پودری است. گزینه های شیشه ای ما عبارتند از پرده های یکپارچه شیشه ای روشن که برای حفظ حریم خصوصی می باشد.

Horton Automatics یک تولید کننده پیشرو در تولید سیستم های درب اتوماتیک بیمارستانی،مراکز مراقبت های دوران بارداری، خانه های پرستاری و سایر امکانات پزشکی است. ما درک شرایط محیطی که خدمات بهداشتی و درمانی به طور روزانه قرار می گیرند را درک می کنیم. با حجم قابل توجهی از افراد عادی و کارکنان هر روز از طریق درب اتوماتیک بیمارستانی خود عبور می کنند؛اگر چه استفاده از این درب اتوماتیک بیمارستانی هنوز به عنوان یک نوآوری در نظر گرفته شده است، ما محصولات را در بسیاری از NHS و خدمات بهداشتی و درمانی خصوصی نیز نصب کرده ایم.