درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب کرکره ای چیست؟

درب کرکره ای به دربی گفته می شود که از بسیاری از اسلات های افقی فولادی یا آلومینیومی ساخته شده و با نورد مستقیم ماسوره ها به دور بشکه به کمک فنر یا موتور الکتریکی (یا هر دو) کار می کند و هر دو طرف را برای نگهداری راهنمایی می کند. درب کرکره ای  نوعی درب است که معمولاً برای مصارف خانگی ، تجاری یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً با کاربرد مورد نظر تعریف و مشخص می شود. مزیت درب غلتکی عملکرد عمودی و فشرده بودن پرده درب است که به طور کامل باز می شود. پرده بسته به ارتفاع و نوع لت پرده ای معمولاً فضایی بین 200 تا 500 میلی متر را اشغال می کند. بیشتر درب های کرکره ای در قرن 21 از نوعی موتور الکتریکی استفاده می کنند زیرا هزینه آن تقریباً برای هر نوع درب نزدیک به درب دستی است.


انواع و کاربردها:

درب های کرکره ای کاربردهای زیادی را پوشش می دهند و احتمالاً بیشترین کاربرد را برای هر نوع درب دارند. آنها می توانند برای طیف گسترده ای از کرکره های غلتکی امنیتی برای درب ها و پنجره ها استفاده شوند .

درب کرکره ای برای درب گاراژ در انواع مختلف ، فولادی یا آلومینیومی ، دستی یا برقی استفاده می شود و در چند سال گذشته به محبوب ترین انواع درب گاراژ تبدیل شده است. درب کرکره ای با مشخصات مناسب را انتخاب کنید و از درب گاراژ بسیار ایمن ، قابل اعتماد و آسان برای محافظت و آب بندی عالی آب و هوا برخوردار هستید. درب های کرکره ای از نظر ماهیت دارای قطعات متحرک بیشتری نسبت به سایر درب های گاراژ هستند ، بنابراین اگر آنها با استفاده از اجزای ارزان قیمت تولید شوند ، متوجه می شوید که درب به سرعت خراب می شود و معمولاً به دلیل خرابی قطعات داخلی با قطعاتی که از خارج درب خود نمی بینید ، درب خراب می شود. درست خرید کنید و یکبار خرید کنید !!

درب کرکره ای عایق بندی شده در حال حاضر در کاربردهای صنعتی و تجاری و همچنین در گاراژهای خانگی بسیار محبوب هستند. درب کرکره ای عایق بندی شده در ذات خود نیز مقاومت بیشتری در پرده دارند و بهتر بسته می شوند ، تقریباً هیچ صدایی نمی شنوید.

درب های کرکره ای تجاری و صنعتی معمولاً با استفاده از یک موتور الکتریکی 3 فاز با درجه بالاتر و یک ساختار بسیار محکم تر برای صفحات انتهایی حمایت کننده و راهنماهای جانبی برای مقاومت در برابر فعالیت شدید و همچنین امکان استفاده از پرده های بسیار بزرگتر ، تعریف می شوند. سیستم های درب کرکره ای پرسرعت با درایو صرفه جویی در مصرف قبوض انرژی و کارایی درایو بسیار متداول شده اند و این درب های پرسرعت می توانند به صورت پارچه ای یا ساختاری با دو پوست و فولاد و آلومینیوم مدرن باشند تا 2 عملکرد درب را در یک واحد فراهم کنند. این درب ها با سرعت حداکثر 2.5 متر بر ثانیه برای یک ساختمان تجاری یا صنعتی مدرن فوق العاده هستند.

درب کرکره ای دارای درجه حرارت معمولاً در بسیاری از برنامه ها استفاده می شود و برای جلوگیری از گسترش آتش و دود در یک ساختمان فعال شده طراحی شده است. پرده در برابر شعله مقاوم خواهد بود و بسته به نوع کاربرد و زمان مشخص شده برای مقاومت ، سطوح مختلفی از مقاومت ارائه می شود.

برای خرید درب کرکره ای اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.