درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

دوربین مداربسته سانل و کاربرد آن

Sunell یک تولید کننده محبوب دوربین مداربسته تجاری است. دوربین مداربسته سانل می تواند بخشی از یک راه حل موثر امنیتی باشند. مطالعات متعدد نشان می دهد که سیستم های نظارت تصویری می توانند هنگام مشاهده مستقیم دوربین ها ، مانند سرویس نظارت تصویری زنده Stealth Monitoring ، جرم را با بیشترین تأثیر کاهش دهند.

Sunell یک شرکت چینی است و در سال 2002 تاسیس شد. برای هشت سال گذشته ، Sunell در "10 مارک برتر دوربین مداربسته چینی" بود. Sunell محصولات ویدئویی هوشمند و راه حل های ویدیویی را توسعه می دهد.

فناوری دوربین مداربسته سانل:

دوربین مداربسته سانل فناوری برتر را نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی که از کابل کواکسیال استفاده می کنند ، ارائه می دهند. دوربین های ویدئویی IP در مقایسه با دوربین های مداربسته از وضوح بالاتر و میدان دید گسترده تر و عمیق تری برخوردار هستند. فناوری پیشرفته دیجیتال دوربین های IP دید عالی در سطح نور زیاد و کم را هم در طول روز و هم در شب امکان پذیر می کند.

دوربین های امنیتی برای استفاده های تجاری به ویژه برای فیلم های با کیفیت بالا طراحی شده اند که می توانند افراد ، وسایل نقلیه و حرکت آنها را که ممکن است دور باشند و جزئیات مهم را که ممکن است کوچک باشند ، مشاهده و ردیابی کنند. دوربین های تجاری از وضوح تصویر مگاپیکسلی با لنزهای برتر و سنسورهای تصویربرداری بهره می برند. علاوه بر دوربین ها ، یک سیستم نظارت تصویری موثر معمولاً شامل یک ضبط کننده ویدئو شبکه  (NVR) برای ذخیره فیلم ، روشنایی برای فیلم های برتر شبانه ، دسترسی به اینترنت ، کابل شبکه ، تجهیزات بی سیم و طراحی سیستم وابسته ، تجهیزات ، نرم افزار ، نصب می باشد.

راه حل کم هزینه

نظارت تصویری زنده بخشی از راه حل کم هزینه دوربین مداربسته سانل است. نظارت تصویری فعال می تواند با کمک به کاهش شکسته ها ، آسیب ها و سرقت ها ، صرفه جویی قابل توجهی ایجاد کند. از همه مهمتر نظارت زنده می تواند در واقع درآمد و ارزش ملک را افزایش دهد. دوربین های امنیتی Sunell با بلندگوهای زنده می توانند بازدیدکنندگان ناخواسته را از متجاوزین به مجرمان باز دارند. مشتریان به ما می گویند که هم توانسته اند میزان اشغال را افزایش دهند و هم می توانند اجاره بها را افزایش دهند.


دوربین های امنیتی Sunell

Stealth Monitoring می تواند طیف کاملی از مدل های دوربین امنیتی IP و آنالوگ را تماشا کند.

دوربین های تمام بدنه. دوربین های امنیتی تمام بدنه را دوربین های نظارتی جعبه ای نیز می نامند. آنها معمولاً در فضای باز یافت می شوند. خود دوربین در داخل یک جعبه محافظت می شود. دوربین های نظارتی کامل بدنه را می توان روی تیرها ، ستون ها ، دیوارها و سقف ها قرار داد.

دوربین مداربسته سانل گنبدی داخلی و خارجی معمولاً در سقف و اغلب در گاراژهای پارکینگ قرار می گیرند. بسیاری از دوربین های گنبدی در برابر خرابکاری ها مقاوم هستند و می توانند در برابر فشار ناگهانی و اسپری رنگ مقاومت کنند.

دوربین های مداربسته گلوله ای. دوربین های مداربسته گلوله ای به طور کلی در داخل خانه یافت می شوند. این دوربین های امنیتی را می توان به صورت استراتژیک روی سقف یا دیوار قرار داد. دوربین های مداربسته ضد گلوله را می توان در خارج قرار داد.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مداربسته سانل اینجا کلیک کنید.


درب سکشنال چیست؟

درب سکشنال یک طرح ابتکاری است که تمام مزایای یک فن آوری مدرن را دارد اما با شکل سنتی درب گاراژ دارد. درب سکشنال به صورت عمودی باز شده ، درب از 4-5 پانل تشکیل شده است که هنگام بالا آمدن در داخل دهانه ، در داخل گاراژ لولا می شود. پس از جمع شدن کامل ، پانل ها به صورت افقی در فضای سقف قرار می گیرند و از ردیابی افقی پشتیبانی می شوند.

درب سکشنال با طراحی ساده و در عین حال موثر ، عرض و ارتفاع دهانه کامل را به دست می آورد و آن را برای صاحبان خانه با وسایل نقلیه بزرگتر و یا محل عبور آماده می کند. درب سکشنال که در طیف وسیعی از طرح ها متناسب با سبک معماری منازل شما موجود است ، به سرعت به یکی از محبوب ترین انواع درب تبدیل می شود.


مزایای درب سکشنال:

پانل های درب عایق حرارتی کارآمد و بسیار ایمن

در حالی که درب سکشنال برای گاراژهایی که از قسمت اصلی خانه جدا شده اند تغییرات غیر عایق در دسترس وجود دارد ، یکی از مزایای بزرگ درب مقطعی این است که می توان آن را به گونه ای تولید کرد که عایق بندی آنها را برای خانه های دارای گاراژ متصل مناسب سازد. وقتی فکر می کنید دهانه ساختاری بزرگ فضا یکی از بزرگترین وقفه های حرارتی در یک ملک است ، تلاش برای کاهش میزان گرمای خارج شده از آن کاملاً منطقی است. با انتخاب نصب درب عایق بندی با مصرف انرژی ، گرما برای مدت زمان طولانی تری در خانه نگهداری می شود و می تواند باعث گرم شدن اتاق های مجاور نسبت به قبل منجر به کاهش هزینه های گران قیمت شود.

اندازه های استاندارد یا سفارشی درب سکشنال:

در 16 اندازه استاندارد تا عرض 4877 میلی متر و تعداد زیادی از تغییرات ارتفاع تا 2980 میلی متر در آنجا تهیه می شود مطمئناً درب مناسب نیاز شما وجود دارد. اگر دهانه گاراژ خارج از یک درب استاندارد قرار گیرد ، درب سکشنال  قادر است اندازه های سفارشی را به ترتیب میلی متر تولید کند تا از تناسب کامل آن اطمینان حاصل کند.

طیف رنگی

درب سکشنال را می توان با انتخاب رنگهای استاندارد رنگ آمیزی شده یا گزینه اتمام دانه های چوب چند لایه مشخص کرد. برای یک نگاه تنها ، می توانیم درب را برای شما در هر رنگ موجود سفارش دهیم که به ایجاد یک فرد منحصر به فرد کمک می کند.

چگونه می توانم در مورد درب سکشنال اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

در نهایت ، ما انتخاب ، کیفیت و امنیت را با درب سکشنال فراهم می کنیم. ما همه چیز راجع به زندگی قرن 21 می دانیم. ما متوجه می شویم که گاراژها دیگر فقط مکانی برای نگهداری اتومبیل نیستند. آنها یک اتاق اضافی حیاتی و بسیار مورد استفاده در هر خانه مدرن هستند. برخی افراد آنها را به سالن بدنسازی یا پاتوق بچه ها تبدیل می کنند. با چنین کاربردهای بسیار متنوعی برای گاراژهای مدرن ، به نظر می رسد که تنوع گسترده ای از انواع درب ها نیز درست باشد.

برای خرید درب سکشنال اینجا کلیک کنید.


انتقال تصویر هایک ویژن

هایک ویژن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های امنیتی است. آنها مدلهای مختلف دوربین / DVR مشابه TRENDnet دارند. بسیاری از دوربین های آنها برای استفاده در بیرون طراحی شده است و انتقال تصویر هایک ویژن با کیفیت است. آنها از وضوح تصویر / فیلم با رزولوشن 2048x1536 ، 1920x1080 و 1280x720 یا بالاتر پشتیبانی می کنند. همه دوربین های آنها می توانند عکس های فوری را در سرور FTP cloud بارگذاری و پشتیبانی کنند. به نظر می رسد بیشتر دوربین های آنها از CameraFTP VSS پشتیبانی می کنند. با کمک نرم افزار CameraFTP VSS که در رایانه در حال اجرا است ، آنها می توانند کلیپ های ویدیویی را در cloud بارگذاری کنند.

انتقال تصویر هایک ویژن با سنسور جهانی CMOS تصویب می شود. علاوه بر دامنه دینامیکی گسترده ، بازده کوانتومی بالا و نویز کم ، همچنین حساسیت پیکسل و کیفیت تصاویر گرفته شده در زیر نور کم را بهبود می بخشد. دوربین 31 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای رزولوشن 6.464 4. 4.852 با اندازه پیکسل 3.45 میکرومتر است و می تواند تا 17.9 فریم بر ثانیه را در وضوح کامل انتقال دهد. علاوه بر این ، انتقال تصویر هایک ویژن با تکیه بر تجمع فنی در الگوریتم های تصویر به دست آمده که باعث بهبود عملکرد تصویر ، تصحیح روی صفحه ، طراحی عالی اتلاف گرما و کنترل مصرف انرژی می شود.

این دوربین از رابط CoaXPress پشتیبانی می کند که کاربران را قادر می سازد دوربین با وضوح بالا را در حالت های پرسرعت به روز کرده و جزئیات با وضوح بالا را به صورت قاب به فریم در حرکات بسیار آهسته ضبط کنند و به طور دقیق تفاوت های پهنای مو را در برنامه های زمان واقعی بدون تأخیر نشان دهند.


انتقال تصویر هایک ویژن می تواند به کاهش زمان چرخه در هر قطعه و افزایش خروجی سیستم از طریق FPS بالا و تأخیر در انتقال تصویر کم کمک کند. انتقال تصویر هایک ویژن کاملاً مطابق با تلفن های همراه ، تبلت ها و ماژول های نمایش تلویزیون و بازرسی نوری خودکار SMT / PCB است و به تصفیه ، خودکار سازی و فرآیندهای ساخت کمک می کند. همچنین می تواند با جایگزینی یک سیستم با چندین دوربین با وضوح پایین توسط یک دوربین هایک ویژن با وضوح بالا به کاهش پیچیدگی سیستم کمک کند. سایر زمینه های کاربردی شامل عکاسی هوایی و همچنین تحقیقات با دقت بالا است که معمولاً به سنسورهایی با وضوح بالا ، دامنه دینامیکی گسترده ، بازده کوانتومی بالا و حساسیت بالا نیاز دارند.

بسیاری از کاربران به طور قانونی مایل به اتصال مستقیم از طریق آدرس IP یا DDNS هستند. این با برنامه جایگزین تکذیب می شود.

هایک ویژن یک شرکت معتبر می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر هایک ویژن اینجا کلیک کنید.