درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

قیمت راهبند :

 قیمت راهبند با توجه به خودکار یا غیر خودکار بودن آن، کیفیت، برند، جدید بودن و ... مشخص می شود.

راهبند چیست؟

پارکینگ با راهبند نیاز به تعامل مستقیم کاربر با سخت افزار پارکینگ دارد. بنابراین ، به عنوان مثال ، برای ورود و خروج از تاسیسات ، آنها باید یک دکمه را فشار دهند یا یک بلیط یا فرم دیگری از شناسه را وارد کنند.

در سیستم پارکینگ مانع معمولاً سه جز اصلی پیدا خواهید کرد: خطوط ورود و خروج ، مجموعه نرم افزارهای مدیریت و دستگاه های پرداخت. همچنین ممکن است سرویس های اضافی مانند دستگاه های مخابره داخل ساختمان و علامت های دیجیتال را مشاهده کنید که همه آنها برای بهبود تعامل با کاربر و بهبود تجربه مشتری طراحی شده اند.

مزایای راهبند چیست؟

پارکینگ با مانع معمولاً در مراکزی که دسترسی به آن ها توسط کاربران یکبار مصرف یا به ندرت اتفاق می افتد مانند مراکز خرید و بیمارستان ها معمول است. و تعدادی از مزایای آن هم برای کاربران و هم برای مدیران تسهیلات پارکینگ هایی که از سیستم مانع استفاده می کنند ، برخوردار است.


برای کاربران ، مزایا عبارتند از:

·         سهولت پرداخت

·         تجربه کاربر استاندارد و در نتیجه آشنا در سراسر جهان

·         افزایش احساس امنیت

برای صاحبان ، مزایا عبارتند از:

·         ایمنی در محل افزایش می یابد ، زیرا موانع فضای انتقالی از بزرگراه به پارکینگ را فراهم می کنند

·         امنیت پرداخت ، زیرا درآمد باید قبل از ترک کاربر از سایت جمع شود

نکات منفی :

مطمئناً ، با وجود هر سیستمی ، لیست مزایای منفی نیز وجود دارد. و شکایات رایج از کاربران یا سیستم های مانع ، سطح تعامل مورد نیاز است.

 

و برای اپراتورهای پارکینگ ، راه حل های ایجاد مانع می تواند منجر به ازدحام در اطراف ورودی و خروجی شود. حتی اگر کاربران بتوانند به راحتی وارد و خارج شوند ، ترافیک هنوز تمایل به ایجاد دارد و به محض اینکه کاربر در تأیید پرداخت خود با مشکل روبرو شود یا دستگاه خراب شود ، می تواند مسدود شدن شبکه در سراسر پارکینگ ایجاد شود.

پارکینگ بدون مانع چیست؟

پارکینگ بدون مانع هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید است. این راه حل بسیار شبیه هزینه های جاده ای است ، بنابراین اپراتورها به جای استفاده از موانعی برای کنترل دسترسی به سایت ، سایت را کنترل می کنند و از قیمت های اجرایی و پویا برای تشویق کاربران به رعایت محدودیت های زمانی و اجرای پرداخت استفاده می کنند.

 

شرکت اشل بهترین انواع راهبند را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی بگیرید و از قیمت انواع راهبند مطلع شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.