درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

کرکره اتوماتیک پلی کربنات

همه چیز را درباره ویژگی های کرکره اتوماتیک پلی کربنات بدانید!

تا کنون به کرکره اتوماتیک پلی کربنات را حتما دیده اید. دانستیم که این کرکره ها در واقع انواع جدیدی هستند که شما میتوانید آن ها را برای مغازه و یا پارکینگ خانه خود مورد استفاده قرار دهید.

تا کنون با کرکره اتوماتیک پلی کربنات آشنا شدیم. دانستیم که این کرکره ها در واقع انواع جدیدی هستند که شما میتوانید آن ها را برای مغازه و یا پارکینگ خانه خود مورد استفاده قرار دهید. در زمان های قدیم از کرکره های آلومینیومی استفاده می شد اما امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی حتی جنس این نوع کرکره ها نیز تغییر کرده است و آنچه که امروزه با آن رو به رو هستیم کرکره اتوماتیک پلی کربنات است.کرکره اتوماتیک پلی کربنات اما دارای ویژگی های بسیاری هستند پس با ما همه چیز را درباره ویژگی های کرکره اتوماتیک پلی کربنات اشنا شوید!

شاتر پلی کربنات

کرکره اتوماتیک پلی کربنات ما از طراحی ویژه ای با میله های استیل تقویت شده بین پانل ها برخوردار هستند. طراحی و مواد باعث می شود کرکره اتوماتیک پلی کربنات ما بسیار قوی و در مقابل ورود اجباری مقاوم باشند. کرکره های ایده آل برای نمایش اشیاء با ارزش در پشت کرکره می باشند.  

ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی ، کرکره اتوماتیک پلی کربنات ما را برای مغازه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را به نمایش بگذارند مانند جواهرات فروشی ایده آل می کنند. همچنین ، این کرکره ها برای محلهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند ، به عنوان مثال بانک ها گزینه مناسبی هستند.

نوع کرکره اتوماتیک پلی کربنات

ما دو نوع کرکره اتوماتیک پلی کربنات را ارائه می دهیم: نما و Clearlook. هر دو از یک ماده تقریباً ناگسستنی ساخته شده اند ، اما تفاوت هایی وجود دارد:

تفاوت نما و Clearlook در کرکره اتوماتیک پلی کربنات

کرکره اتوماتیک پلی کربنات از پانل های پلی کربنات پیوسته ساخته شده است (برای کرکره های پهن تر از 3 متر ، پانل ها به صورت افقی با قطعات مالین آلومینیومی در ارتباط هستند). پانل های نزدیک به قسمت بالای باز ، پایین تر است ، در حالی که پانل های نزدیک به پایین شاتر کرکره اتوماتیک پلی کربنات بالاتر هستند. این تفاوت به ویژه در دهانه های بالاتر قابل توجه است ، جایی که کرکره اتوماتیک پلی کربنات دارای مناطق بیشتری از پلی کربنات مداوم هستند.   

پلی کربنات - وزن سبک و مقاوم در برابر ضربه

پلی کربنات به کار رفته در کرکره اتوماتیک پلی کربنات به دلیل دوام و ایمنی صفحه نمایش الکترونیکی شما به دلیل مقاومت زیاد در برابر ضربه و ضربه و خواص اشتعال پذیری مناسب است. PSC دارای طیف گسترده ای از پلی کربنات رنگی روشن و سفارشی است که به راحتی برای پردازش در محلول های خاص برنامه موجود است. در محدوده کرکره اتوماتیک پلی کربنات ، ما انواع مختلفی از رنگ بندی و رتبه بندی آتش را برای برنامه های با تقاضای زیاد مطابق با نیازهای دقیق مشتری ارائه می دهیم. علاوه بر این ، الزامات طراحی رنگ خاص مشتری می تواند در کرکره اتوماتیک پلی کربنات برآورده شود.