درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

مزایا و معایب موتور ساید چیست؟

 مهمترین مزیت موتور ساید این است که ماهیت ساخت آن کاملاً ساده است. ساختار استاتور هم در موتورهای سنکرون و هم در موتورهای القایی مشابه است. با این حال ، برای تغذیه منبع تغذیه DC به روتور در مورد ژنراتور سنکرون ، یک حلقه لغزش لازم است. این حلقه های لغزش در موتور القایی قفس سنجاب مورد نیاز نیستند زیرا سیم پیچ ها به طور دائمی اتصال کوتاه دارند. هنگامی که با موتور DC مقایسه می شود ، موتور القایی دارای برس نیست و بنابراین ، نگهداری مورد نیاز بسیار کم است. این منجر به ساخت ساده می شود.

کارکرد موتور ساید مستقل از شرایط محیطی است. این به این دلیل است که موتور القایی قوی و از نظر مکانیکی قوی است.

موتور القایی قفس سنجاب فاقد برس ، حلقه های لغزش و کموتاتور است. به همین دلیل ، هزینه موتور کاملاً پایین است. اما از Slip Rings در موتور القایی نوع زخم برای افزودن مقاومت خارجی به سیم پیچ روتور استفاده می شود.به دلیل عدم وجود برس ، هیچ جرقه ای در موتور وجود ندارد. همچنین می تواند در شرایط خطرناک کار کند.

برخلاف موتورهای سنکرون ، یک موتور ساید 3 فاز دارای گشتاور راه اندازی بالا ، تنظیم سرعت مناسب و ظرفیت اضافه بار مناسب است.

موتور القایی دستگاهی بسیار کارآمد با کارایی بار کامل است که از 85 تا 97 درصد متغیر است.

معایب موتور ساید

یک موتور القایی تک فاز ، برخلاف یک موتور القایی 3 فاز ، گشتاور خود راه اندازی ندارد. کمکی ها برای راه اندازی موتور تک فاز مورد نیاز هستند.

در شرایط بار سبک ، ضریب توان موتور به مقدار بسیار کمی کاهش می یابد. این بدان دلیل است که در هنگام شروع ، موتور جریان مغناطیسی زیادی را برای غلبه بر بی میلی ارائه شده توسط شکاف هوا بین استاتور و روتور می کشد. همچنین ، موتور ساید جریان بسیار کمتری از منبع تغذیه خواهد گرفت. مجموع بردار جریان بار و جریان مغناطیسی ولتاژ را حدود 75-80 درجه عقب می اندازد و از این رو ضریب توان پایین است. به دلیل جریان مغناطیسی زیاد ، تلفات مس موتور افزایش می یابد. این به نوبه خود منجر به کاهش کارایی موتور می شود.

دستیابی به کنترل سرعت موتور ساید بسیار دشوار است. زیرا موتور القایی 3 فاز یک موتور با سرعت ثابت است و برای کل دامنه بارگیری ، تغییر در سرعت موتور بسیار کم است.

موتورهای القایی دارای جریان موج ورودی بالایی هستند که به آنها جریان مغناطیسی گفته می شود. این امر باعث کاهش ولتاژ در زمان روشن شدن موتور می شود.


به دلیل گشتاور راه اندازی ضعیف ، موتور نمی تواند برای کاربردهایی که به گشتاور راه اندازی زیاد نیاز دارند ، استفاده شود.

کارایی موتور ساید:

سری EMS Performance bow thruster ما دارای موتورهای الکتریکی نوآورانه DC می باشد که در هر ساعت حداکثر 12 دقیقه کار می کنند ، در حالی که 10٪ کارآمدتر از موتورهای راننده موجود هستند. این اجازه می دهد تا سیستم های راننده عملکردی ما به آمپ های کمتری نیاز داشته باشند و بنابراین از نصب الکتریکی روی صفحه کمتر تقاضا کنند.

زمان عملیاتی استاندارد

سری EMS راننده استاندارد تعظیم ما دارای موتورهای الکتریکی DC است که تقریباً 3 دقیقه کار مداوم در ساعت را امکان پذیر می کند.

محافظت در برابر گرما

ویژگی ایمنی مهم در تمام موتورهای الکتریکی Thrust EMS ، محافظت در برابر گرمای داخلی است.

برای خرید موتور ساید با کارشناسان شرکت اشل تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.