درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

کاربرد درب اتوماتیک کرو:

 

درب اتوماتیک کرو فضای ورودی شما را با فضایی فریبنده زیبا می کند.درب اتوماتیک کرو را می توان به صورت نیم دایره ها و قسمت های منحنی ظاهری یا باطنی ، به صورت پیکربندی های دایره ای کامل و حتی به صورت واحدهای بیضی شکل و دوبخش طراحی کرد  تقریباً همه چیز ممکن است.

درب اتوماتیک کرو برای عرض معابر واضح از 1000 تا 2500 میلی متر

بسیار متنوع

حداکثر راحتی کاربر

امکانات و فواید درب اتوماتیک کرو:

پروفیل های قاب خوب برای ایجاد سیستم های درب با ظاهری کاملاً شیشه ای

کنترل بسیار ریز پردازنده خودآموز بسیار قابل اعتماد برای چرخه های حرکت روان

اجزای یکپارچه برای نظارت بر منطقه عبور

تمام سیستم های درب سفارشی ، ساخته شده برای اندازه گیری و آماده نصب هستند

زمینه ی کابرد درب اتوماتیک کرو:

پروژه هایی با جریان ترافیک بالا و شرایط فرار اضطراری

ایده آل برای هتل ها ، موسسات مراقبت های بهداشتی ، فرودگاه ها ، ساختمان های اداری و مراکز خرید اما محدود به آنها نیست.



اشل مارک پیشرو در صنعت است که سیستم های درب اتوماتیک کرو را با  سال ها تجربه برای استفاده در فضای باز و داخلی تولید می کند. طراحی سیستم های درب کشویی دایره ای اتوماتیک به صورت پیکربندی های دایره ای کامل است. در هر دو کاربرد مختلف می توان از بالهای کشویی منفرد و بال های کشویی دو نفره استفاده کرد. به لطف قالب های شکل دایره ای شکل ، آنها می توانند به راحتی با اشکال مختلف بیضی شکل سازگار شوند.

درب کشویی اتوماتیک دایره ای آزادی نامحدودی در نمای منحنی یا طراحی درب منحنی به شما ارائه می دهد. چه برنامه های مقعر ، محدب یا مدور بتوانند در هر اندازه ای که نیاز دارید تولید شوند. با تشکر از فوتوسل ایمنی عمودی که در مکانیزم پنهان شده است ، کل منطقه متحرک بالها محکم شده است.

درب اتوماتیک کرو از طرف آنها پروفیل های نازکی را به ثبت رسانده است و اجازه می دهد نور خورشید به داخل نفوذ کند. در عین حال ، این پروفایل های باریک کاربر پسند و دسترسی آسان را فراهم می کنند ، در حالی که فضای جذابی را به مکان شما اضافه می کند. این پروفیل های باریک و ظریف را می توان علاوه بر درب کشویی اتوماتیک دایره ای ، برای سایر مدل های درب کشویی نیز اعمال کرد. تمام پروفیل هایی که ما در تولید سیستم های درب اتوماتیک استفاده می کنیم ، به سیستم های درب اتوماتیک ثبت می شوند و دارای اسناد و گواهینامه های بین المللی استانداردهستند.

شما می توانید طیف وسیعی از امکانات سطح مانند پوشش پودر الکترواستاتیک ، آنودایزینگ ، روش های رنگ آمیزی یا فولاد ضد زنگ را در استانداردهای RAL و عینک های ایمنی لمینت یا معتدل را به درب اتوماتیک کروعنوان پر کننده بال استفاده کنید.

 سیستم های درب اتوماتیک کرو:

فروشگاه ها یا مشاغل دارای ویترین ، انتخاب درب های شیشه ای در فضای داخلی با طراحی مدرن راه حل هایی هستند که در نتیجه ملاقات پنجره با هنر ایجاد می شوند.

درب های شیشه ای همچنین برنامه هایی به صورت سیستم بازشوی لولایی یا سیستم راه آهن بالابر از محفظه وجود دارد ، به استثنای برنامه های لولایی متحرک از پایین با هیدرولیک و حمل و نقل ، که در محل کار و درب های ورودی مغازه استفاده می شود. در صورت درخواست ، می توان از طریق قفل کردن با سیستم سوئیچینگ دستی یا رمزگذاری شده ، به نیازهای انتقال ایمن پاسخ داد.برای کسب اطلاعات بیشتر با اشل تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.