درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

قیمت راهبند اتوماتیک و عوامل موثر بر آن

سیستم مدیریت پارکینگ اتومبیل تقریباً در همه مکان ها یک مشکل است. از وسایل ایمنی خودرو برای دستیابی به ایمنی در مدیریت پارکینگ خودرو استفاده می شود. راهبند اتوماتیک همچنین به عنوان مانع دروازه ای شناخته می شود. قیمت راهبند اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا در مورد آن ها توضیح می دهیم. در اشل قیمت راهبند اتوماتیک تضمین شده است و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

موانع خودکار اولین راه حل های امنیتی فیزیکی است که برای کنترل ورود یا تردد وسایل نقلیه به صورت خصوصی مانند مکان های مسکونی و عمومی مانند دفاتر استفاده می شود. راهبند معمولاً در مناطق پارکینگ ساخت و سازهای متعدد داخلی مانند هتل ها ، سوپرمارکت ها و زیرساخت های صنعتی استفاده می شود.

از آنجایی که قیمت راهبند اتوماتیک اشل گزینه ای مقرون به صرفه و به نوعی بسیار راحت نسبت به نرده ها و دروازه های سنتی ارائه می دهند ، در پروژه های زیربنایی مدرن بسیار مورد توجه هستند. پیاده سازی فناوری پیشرفته این راهبندها بر قیمت آن ها تاثیر گذار است.



تقریباً همه راهبندها دارای حلقه های القایی برای ایمنی عملکرد مانع هستند. مدارهای ایمنی سیستم کنترل به حلقه های آغازین زمین متصل می شوند ، که در سطح مسیر قرار دارند. استفاده از حلقه های آغازین به این معنی است که هنگام حضور خودرو در منطقه عبور ، بازوی سد به طور ناگهانی پایین نمی آید. بازوی مرتب شده هنگام عبور ماشین از زیر بازوی مانع پایین می آید ، به طور خودکار دوباره به حالت باز خود باز می گردد.هرچه ایمن تر باشند قیمت راهبند اتوماتیک افزایش می یابد.

افزودن یک درگاه امنیتی اتوماتیک می تواند در هزینه های شما در شرکت های بیمه صرفه جویی کند ، زیرا شما می توانید از این طریق برای محافظت بیشتر هزینه کنید. تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که یک راهبند اتوماتیک امنیت کنترل دسترسی خودکار همچنین می تواند پنج درصد ارزش خانه شما را در بازار املاک و مستغلات بیفزاید که فروش خانه را تسریع می کند. برای هر کسی که یک برنامه موفقیت آمیز امنیت را در سازمان یا کارخانه اجرا می کند ، مطمئناً جلوی حوادث پرهزینه و آسیب های زیست محیطی را در ساختمان می گیرید.

هرگز از تماس با تولیدکنندگان موانع رونق برای کار خود دریغ نکنید ، این کار بسیار بهتر از سایر خدمات است و هزینه کمتری برای شما دارد.

راهبند اتوماتیک شما را از مدیریت ایمنی ، فشار بیش از حد به ذهن انسان و از دست دادن وقت آزاد می کند.

برای دریافت لیست راهبند اتوماتیک اینجا کلیک کنید. ما همواره شما را راهنمایی می کنیم.




درب کرکره ای چیست؟

درب کرکره ای به دربی گفته می شود که از بسیاری از اسلات های افقی فولادی یا آلومینیومی ساخته شده و با نورد مستقیم ماسوره ها به دور بشکه به کمک فنر یا موتور الکتریکی (یا هر دو) کار می کند و هر دو طرف را برای نگهداری راهنمایی می کند. درب کرکره ای  نوعی درب است که معمولاً برای مصارف خانگی ، تجاری یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً با کاربرد مورد نظر تعریف و مشخص می شود. مزیت درب غلتکی عملکرد عمودی و فشرده بودن پرده درب است که به طور کامل باز می شود. پرده بسته به ارتفاع و نوع لت پرده ای معمولاً فضایی بین 200 تا 500 میلی متر را اشغال می کند. بیشتر درب های کرکره ای در قرن 21 از نوعی موتور الکتریکی استفاده می کنند زیرا هزینه آن تقریباً برای هر نوع درب نزدیک به درب دستی است.


انواع و کاربردها:

درب های کرکره ای کاربردهای زیادی را پوشش می دهند و احتمالاً بیشترین کاربرد را برای هر نوع درب دارند. آنها می توانند برای طیف گسترده ای از کرکره های غلتکی امنیتی برای درب ها و پنجره ها استفاده شوند .

درب کرکره ای برای درب گاراژ در انواع مختلف ، فولادی یا آلومینیومی ، دستی یا برقی استفاده می شود و در چند سال گذشته به محبوب ترین انواع درب گاراژ تبدیل شده است. درب کرکره ای با مشخصات مناسب را انتخاب کنید و از درب گاراژ بسیار ایمن ، قابل اعتماد و آسان برای محافظت و آب بندی عالی آب و هوا برخوردار هستید. درب های کرکره ای از نظر ماهیت دارای قطعات متحرک بیشتری نسبت به سایر درب های گاراژ هستند ، بنابراین اگر آنها با استفاده از اجزای ارزان قیمت تولید شوند ، متوجه می شوید که درب به سرعت خراب می شود و معمولاً به دلیل خرابی قطعات داخلی با قطعاتی که از خارج درب خود نمی بینید ، درب خراب می شود. درست خرید کنید و یکبار خرید کنید !!

درب کرکره ای عایق بندی شده در حال حاضر در کاربردهای صنعتی و تجاری و همچنین در گاراژهای خانگی بسیار محبوب هستند. درب کرکره ای عایق بندی شده در ذات خود نیز مقاومت بیشتری در پرده دارند و بهتر بسته می شوند ، تقریباً هیچ صدایی نمی شنوید.

درب های کرکره ای تجاری و صنعتی معمولاً با استفاده از یک موتور الکتریکی 3 فاز با درجه بالاتر و یک ساختار بسیار محکم تر برای صفحات انتهایی حمایت کننده و راهنماهای جانبی برای مقاومت در برابر فعالیت شدید و همچنین امکان استفاده از پرده های بسیار بزرگتر ، تعریف می شوند. سیستم های درب کرکره ای پرسرعت با درایو صرفه جویی در مصرف قبوض انرژی و کارایی درایو بسیار متداول شده اند و این درب های پرسرعت می توانند به صورت پارچه ای یا ساختاری با دو پوست و فولاد و آلومینیوم مدرن باشند تا 2 عملکرد درب را در یک واحد فراهم کنند. این درب ها با سرعت حداکثر 2.5 متر بر ثانیه برای یک ساختمان تجاری یا صنعتی مدرن فوق العاده هستند.

درب کرکره ای دارای درجه حرارت معمولاً در بسیاری از برنامه ها استفاده می شود و برای جلوگیری از گسترش آتش و دود در یک ساختمان فعال شده طراحی شده است. پرده در برابر شعله مقاوم خواهد بود و بسته به نوع کاربرد و زمان مشخص شده برای مقاومت ، سطوح مختلفی از مقاومت ارائه می شود.

برای خرید درب کرکره ای اینجا کلیک کنید.


درب سکشنال و کاربرد آن

طیف گسترده ای از درب سکشنال برای اطمینان از برنامه هایی که دوام ، قابلیت اطمینان و اقتصاد در اولویت های اصلی قرار دارد. مجموعه ای از پروفایل های پانل درب ، آهنگ و سخت افزار و گزینه های تخصصی به شما امکان می دهد تا این درب ها را با نیازهای خاص پروژه خود سفارشی کنید.

در درب سکشنال مواد با کیفیت بالا ، خدمات عالی در زمینه و برنامه تعمیر و نگهداری اختیاری به افزایش طول عمر ، هزینه کم نگهداری و حداکثر بهره وری کمک می کنند.

از مزایای بیشمار درب سکشنال بهره مند شوید:

درب های سکشنال به صورت عمودی به سمت بالا باز می شوند و برای صرفه جویی در فضا ، زیر سقف معلق می شوند. با توجه به این ساخت و ساز آنها حداکثر فضای داخل و جلوی گاراژ را فراهم می کنند. درب سکشنال می تواند در هر درب گاراژ تعبیه شود و حداکثر 14 سانتیمتر عرض معابر بیشتری نسبت به درب های فرفورژه داشته باشد. مهر و موم های انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب و هوا در هر چهار طرف درب سکشنال اطمینان می دهد که آنها به درستی بسته شده اند.

درب های سکشنال مطابق با الزامات بالای ایمنی استاندارد  تست و گواهی می شوند. می توانید از لیست چک ایمنی ما استفاده کنید تا دریابید که آیا درب گاراژ قدیمی شما مطابق با استانداردهای فعلی ایمنی است یا خیر.

درب گاراژ شما می تواند بزرگترین ویژگی طراحی در نمای بیرونی منزل شما باشد ، بنابراین مطمئن شوید که درب سکشنال نیز برجسته ترین است. گاراژ جدید شما یک محوطه خیابانی ایجاد خواهد کرد که نه تنها باعث خوشبختی به خانه شما می شود ، بلکه یک سرمایه گذاری است که ارزش و امنیت خانه شما را برای سالهای طولانی به شدت ارتقا خواهد داد.

درب های سکشنال خود را بررسی کنید ، یا در مورد درب های سفارشی ما را برای موقعیت های فردی بدانید. ما همچنین طیف گسترده ای از ریموت درب گاراژ را ذخیره می کنیم.


برای نصب درب سکشنال باید از متخصصان در زمینه نصب درب های گاراژ استفاده شود. نه تنها درب جدید شما را نصب می کنیم بلکه به شما در حفظ آن کمک خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنید که مدت طولانی کار خود را به زیبایی انجام می دهد.

درب های سکشنال دارای جذابیت و کاربری آسان ، روکش و لبه های پانل از نوع مقاوم و آب بندی محکم و مناسب برای مصارف صنعتی است. با کشویی به بالا و زیر سقف ، فضای اطراف درب را به حداکثر می رسانند.

درب سکشنال نوعی از درب گاراژ است که با استفاده از تعدادی پنل (معمولاً شش تا هشت) ساخته شده است که به هم متصل هستند و هنگام باز شدن از آن استفاده می شود. وقتی کاملاً باز شوند ، در مقابل سقف گاراژ مسطح می شوند ، به همان روشی که یک درب گاراژ یکپارچه استاندارد انجام می دهد.

یکی از مزایای بزرگ درب سکشنال این است که آنها بسیار مطمئن و بادوام هستند. این امر به این دلیل است که هر تابلو ارتباط ویژه ای با مسیر اصلی درب گاراژ دارد ، بنابراین هنگام باز و بسته شدن درب بسیار ایمن است. همچنین بدون نیاز به تعمیر کل درب می توانید یک پنل را تعمیر کنید. درب سکشنال گزینه بسیار بهتری نسبت به درب گاراژهای استاندارد است که از این طریق به بیرون و رو به جلو باز می شود زیرا درب های استاندارد (که به آن درب گاراژ یکپارچه نیز گفته می شود) به عنوان درب های استاندارد فقط چند اتصالات دارند ، بنابراین می توانند راحت تر از مسیر خارج شوند. در غیر این صورت مشکل دارند.

برای خرید درب سکشنال اینجا کلیک کنید.