درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

دوربین مداربسته سانل

دوربین مداربسته سانل چیست؟

دوربین مداربسته سانل یک سیستم تلویزیونی است که در آن سیگنال ها به صورت عمومی پخش نمی شوند بلکه نظارت می شوند ، در درجه اول برای اهداف امنیتی.

دوربین مداربسته سانل به جایگذاری استراتژیک دوربین ها و مشاهده ورودی دوربین در مانیتورها در جایی متکی است. از آنجا که دوربین مداربسته سانل با مانیتورها و / یا ضبط کننده های ویدیویی در بین کابل های کواکسیال خصوصی یا پیوندهای ارتباطی بی سیم ارتباط برقرار می کنند ، آنها به عنوان "دوربین مداربسته سانل " به دست می آیند تا نشان دهند که دسترسی به محتوای آنها فقط با طراحی محدود شده است و فقط برای افرادی که قادر به دیدن آن هستند ، محدود شده است.

نمایشگرهای دوربین مداربسته سانل می توانند از لحاظ رنگی ، نمایشگرهای با وضوح بالا باشند و می توانند شامل قابلیت بزرگنمایی بر روی تصویر یا ردیابی چیزی (یا شخصی) در بین ویژگی های آنها باشند. دوربین مداربسته سانل به یک ناظر اجازه می دهد تا با افراد در محدوده بلندگوهای همراه دوربین صحبت کند.




دوربین مداربسته سانل معمولاً برای اهداف مختلفی استفاده می شود ، از جمله:

حفظ امنیت محیط در مناطق و تأسیسات با امنیت متوسط.

مشاهده رفتار زندانیان زندانی و بیماران بالقوه خطرناک در مراکز درمانی.

نظارت بر ترافیک.

امنیت ساختمان .

به دست آوردن سابقه بصری از فعالیت ها در شرایطی که لازم است امنیت مناسب یا کنترل های دستیابی را حفظ کنید (به عنوان مثال در یک عمل برش یا مرتب سازی الماس ؛ در بانک ها ، کازینوها یا فرودگاه ها).

دوربین مداربسته سانل در حال یافتن استفاده بیشتر در اجرای قانون است ، برای همه چیز از مشاهده ترافیک (و بلیط اتومبیل) تا مشاهده مناطق یا محلات با جرم و جنایت بالا. چنین استفاده از فناوری دوربین مداربسته سانل باعث ایجاد نگرانی در مورد حریم خصوصی در بسیاری از نقاط جهان ، به ویژه در مناطقی از انگلیس و اروپا شده است.

نظارت تصویری یا دوربین مداربسته سانل بزرگترین بخش فناوری امنیتی را نشان می دهد.

از دوربین مداربسته سانل برای مشاهده یک منطقه ، متصل به یک دستگاه ضبط یا شبکه IP استفاده می شود و در یک اتاق کنترل نظارت می شود. فناوری های نظارت تصویری به مراتب بیشتر از ریشه های آنها در کشف جرم مورد استفاده قرار می گیرند  و راه حل های تجزیه و تحلیل ویدیویی قادر به ارائه خدمات متنوعی از جمله ترافیک و مدیریت کنترل جمعیت هستند.

دوربین مداربسته سانل یک سیستم نظارتی خود شامل دوربین ، ضبط و نمایشگر برای نظارت بر فعالیت ها در یک فروشگاه یا شرکت است.

دوربین مداربسته سانل یک سیستم بسته و متصل است که برای نظارت به طور کلی در اماکن عمومی مانند مجتمع های تجاری و ساختمان های اداری استفاده می شود.

دوربین مداربسته سانل کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارد. این یک راه حل عالی برای نظارت تصویری است که نه تنها امنیت را تقویت می کند و هم نظارت را تسهیل می کند بلکه در مشاهده کلی نیز بسیار کمک می کند. دوربین مداربسته سانل نظارت تصویری برای تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده اند و می توانند به طور یکسان در تنظیمات داخلی و خارجی کار کنند.

اهمیت دوربین مداربسته سانل

فرآیندهای صنعتی: در صنایع مختلف ، دوربین مداربسته سانل برای نظارت بر مراحل درگیر در فرآیندهای مختلف لازم است.

پایش ترافیک: بسیاری از شهرها نظارت روزانه را از طریق دوربین مداربسته سانل کنترل می کنند.