درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

انتقال تصویر هایک ویژن

هایک ویژن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های امنیتی است. آنها مدلهای مختلف دوربین / DVR مشابه TRENDnet دارند. بسیاری از دوربین های آنها برای استفاده در بیرون طراحی شده است و انتقال تصویر هایک ویژن با کیفیت است. آنها از وضوح تصویر / فیلم با رزولوشن 2048x1536 ، 1920x1080 و 1280x720 یا بالاتر پشتیبانی می کنند. همه دوربین های آنها می توانند عکس های فوری را در سرور FTP cloud بارگذاری و پشتیبانی کنند. به نظر می رسد بیشتر دوربین های آنها از CameraFTP VSS پشتیبانی می کنند. با کمک نرم افزار CameraFTP VSS که در رایانه در حال اجرا است ، آنها می توانند کلیپ های ویدیویی را در cloud بارگذاری کنند.

انتقال تصویر هایک ویژن با سنسور جهانی CMOS تصویب می شود. علاوه بر دامنه دینامیکی گسترده ، بازده کوانتومی بالا و نویز کم ، همچنین حساسیت پیکسل و کیفیت تصاویر گرفته شده در زیر نور کم را بهبود می بخشد. دوربین 31 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای رزولوشن 6.464 4. 4.852 با اندازه پیکسل 3.45 میکرومتر است و می تواند تا 17.9 فریم بر ثانیه را در وضوح کامل انتقال دهد. علاوه بر این ، انتقال تصویر هایک ویژن با تکیه بر تجمع فنی در الگوریتم های تصویر به دست آمده که باعث بهبود عملکرد تصویر ، تصحیح روی صفحه ، طراحی عالی اتلاف گرما و کنترل مصرف انرژی می شود.

این دوربین از رابط CoaXPress پشتیبانی می کند که کاربران را قادر می سازد دوربین با وضوح بالا را در حالت های پرسرعت به روز کرده و جزئیات با وضوح بالا را به صورت قاب به فریم در حرکات بسیار آهسته ضبط کنند و به طور دقیق تفاوت های پهنای مو را در برنامه های زمان واقعی بدون تأخیر نشان دهند.


انتقال تصویر هایک ویژن می تواند به کاهش زمان چرخه در هر قطعه و افزایش خروجی سیستم از طریق FPS بالا و تأخیر در انتقال تصویر کم کمک کند. انتقال تصویر هایک ویژن کاملاً مطابق با تلفن های همراه ، تبلت ها و ماژول های نمایش تلویزیون و بازرسی نوری خودکار SMT / PCB است و به تصفیه ، خودکار سازی و فرآیندهای ساخت کمک می کند. همچنین می تواند با جایگزینی یک سیستم با چندین دوربین با وضوح پایین توسط یک دوربین هایک ویژن با وضوح بالا به کاهش پیچیدگی سیستم کمک کند. سایر زمینه های کاربردی شامل عکاسی هوایی و همچنین تحقیقات با دقت بالا است که معمولاً به سنسورهایی با وضوح بالا ، دامنه دینامیکی گسترده ، بازده کوانتومی بالا و حساسیت بالا نیاز دارند.

بسیاری از کاربران به طور قانونی مایل به اتصال مستقیم از طریق آدرس IP یا DDNS هستند. این با برنامه جایگزین تکذیب می شود.

هایک ویژن یک شرکت معتبر می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر هایک ویژن اینجا کلیک کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.