درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

دوربین مداربسته سانل

درباره دوربین مداربسته سانل

دوربین مداربسته سانل از دوربین های مدار بسته آنالوگ که از کابل کواکسیال استفاده می کنند ، فناوری برتر دارند دوربین مداربسته سانل نسبت به دوربین های مدار بسته وضوح بالاتری را نشان می دهند و یک میدان دید گسترده تر و عمیق تر را نشان می دهد. فناوری پیشرفته دیجیتالی  دوربین مداربسته سانل باعث می شود دید عالی در سطح نور زیاد و کم نور در طول روز و شب انجام شود.

دوربین مداربسته سانل برای استفاده تجاری مخصوص فیلم های با کیفیت بالا طراحی شده اند که می توانند افراد ، وسایل نقلیه و حرکت آنها را که می تواند دور از دسترس باشد ، تماشا و ردیابی کند و جزییات مهمی که ممکن است در اندازه کوچک باشند. دوربین مداربسته سانل از وضوح تصویری مگاپیکسلی با لنزهای برتر و سنسورهای تصویربرداری برخوردار هستند. علاوه بر دوربین مداربسته سانل ، یک سیستم نظارت تصویری کارآمد به طور معمول شامل ضبط ویدیو شبکه برای ذخیره سازی ویدیو ، روشنایی برای فیلم برتر شب ، دسترسی به اینترنت ، کابل شبکه ، تجهیزات بی سیم و طراحی سیستم وابسته ، تجهیزات ، نرم افزارها ، نصب و راه اندازی ، و آموزش دارند.

سازگاری دوربین مداربسته سانل :

سرویس نظارت تصویری زنده می تواند اکثر دوربین های امنیتی سازگار با دوربین مداربسته سانل و همچنین بسیاری از دوربین های و آنالوگ را از تولید کنندگان دیگر تماشا کند.

راه حل کم هزینه

نظارت بر پخش زنده بخشی از راه حل کم هزینه  دوربین مداربسته سانل است. نظارت تصویری فعال می تواند با کمک به کاهش وقفه ها ، آسیب ها و سرقت ها صرفه جویی قابل توجهی ایجاد کند. از همه مهمتر ، نظارت زنده می تواند درآمد و ارزش دارایی را افزایش دهد. دوربین مداربسته سانل با بلندگوهای زنده می توانند بازدیدکنندگان ناخواسته را از تجاوز به مجرمان بازدارند.مانیتورینگ دوربین مداربسته سانل می تواند طیف کاملی از مدلهای دوربین امنیتی و آنالوگ را تماشا کند.

دوربین مداربسته سانل به دوربین های امنیتی کامل بدنه نیز به دوربین های مدار بسته گفته می شود. آنها معمولاً در بیرون از منزل یافت می شوند. خود دوربین مداربسته سانل در داخل یک جعبه محافظت می شود. دوربین های مداربسته کامل بدن را می توان در قطب ها ، ستون ها ، دیوارها و سقف ها قرار داد. دوربین مداربسته سانل دوربین های امنیتی گنبدی داخلی و خارجی به طور معمول در سقف ها و اغلب در پارکینگ ها قرار می گیرند. بسیاری از دوربین مداربسته سانل مقاوم در برابر خرابکار هستند و می توانند در برابر نیروی صاف و اسپری مقاومت کنند.

این دوربین های امنیتی می توانند از لحاظ استراتژیکی روی سقف ها یا دیوارها قرار گیرند. دوربین های مداربسته ضد گلوله ضد آب را می توان در خارج قرار داد. دوربین مداربسته سانل را می توان از راه دور در زمان واقعی توسط یک اپراتور Stealth کنترل کرد تا به سمت بالا ، پایین ، چپ ، راست و بزرگنمایی داخل و خارج حرکت کند.دوربین مداربسته سانل یک اپراتور نظارتی از راه دور است که می تواند فعالیت های غیرمعمول مانند تخلف ، سرقت ، خرابکاری و آسیب دیدن اموال را ضبط کند.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا و اطلاعاتی در مورد آن:

دوربین مداربسته داهوا یک پیشرو محصول و راه حل برتر در صنعت نظارت جهانی فیلم است.

دوربین مداربسته داهوا محصولات پیشرو در زمینه دوربین های مدار بسته برای متخصصان صنعت هستند و از قیمت های رقابتی برای کمک به نمونه ها برای دستیابی به قراردادها برخوردار هستند.

داهوا یک راه حل برتر دنیا و ارائه دهنده محصولات دوربین مداربسته داهوا است. نمونه کارها محصولات این شرکت شامل طیف کاملی از دوربین مداربسته داهوا، ذخیره سازی DVR و NVR ، کنترلر و مانیتور است.

داهوا در حال حاضر دومین سهم بازار جهانی در زمینه نظارت تصویری است. در همین حال ، این اولین شرکت امنیتی چین است که یک استاندارد جهانی فناوری را ایجاد کرده است. این شرکت تقریباً 10٪ از درآمد فروش سالانه خود را به تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند و تا کنون بیش از 3000 متخصص در بخش تحقیق و توسعه برای ایجاد نوآوری بیشتر در تولید دوربین مداربسته داهوا دارد.


Dahua رهبری ضبط ویدیوی دیجیتال ضبط شده در زمان واقعی 8 کانال را در سال 2002 به عهده گرفت و سپس ضبط کننده فیلم دیجیتال جاسازی شده با زمان واقعی 16 کانال را در سال 2003 آزاد کرد.مهمتر از همه داهوا ارائه دهنده دوربین مداربسته داهوا در جهان است.

دوربین مداربسته داهوا در بسیاری از زمینه ها از جمله خرده فروشی ، آموزش ، ابزار ، بانکداری ، امنیت عمومی ، زیرساخت های انرژی ، ارتباط از راه دور ، هوشمند سازی و حمل و نقل هوشمند مورد استفاده گسترده ای در سطح جهانی است.

داهوا، به همراه شرکای توزیع خود ، به شبکه ای در حال رشد از یکپارچه سازان و نصب کننده ها با راه حل های کامل سیستم شامل دوربین مداربسته داهوا، تجهیزات کنترل ، ضبط، نرم افزار و لوازم جانبی خدمات می دهند.

فناوری Dahua پیشرو در دوربین مداربسته داهوا است. در این دوره از خانه یا محل کار شما ، همه ما احساس می کنیم که آنچه به ما اهمیت می دهد بی خطر و ایمن است. ممکن است مردم نتوانند روزانه 24 ساعت نگهبان داشته باشند اما به لطف دوربین مداربسته داهوا ما می توانیم بدون اتهام استخدام یک شرکت امنیتی از آنچه برای شما مهم است محافظت کنیم. دوربین مداربسته داهوا مخفف تلویزیون مدار بسته است. دوربین مداربسته داهوا قادر به تولید تصاویر هستند و می توانند ضبط کنند. دوربین مداربسته داهوا به ما کمک می کنند احساس امنیت بیشتری داشته باشیم. داهوا چنین دوربینی را ارائه می دهد که می توانید دوربین مداربسته داهوا خود را با تلویزیون ، رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند و رایانه لوحی خود ادغام کنید. انتخاب سیستم دوربین مداربسته داهوا برای شما مناسب است به آنچه به فیلم نیاز دارید بستگی دارد. بستگی به آنچه شما می خواهید برای نظارت بر (خانه یا محل کار خود) داشته باشید.

سیستم دوربین مداربسته داهوا مناسب است برای شما بستگی به آنچه شما می خواهید برای نظارت و آنچه برای فیلمبرداری لازم دارید ، خواهد بود.

داهوا متعهد می شود با جدیدترین فناوری ، بالاترین کیفیت محصول را ارائه دهد تا مشتریان بتوانند با موفقیت کار خود را انجام دهند. مهندسان روی لنزهای دوربین مداربسته داهوا، سنسور تصویر ، رمزگذاری و انتقال ویدئو ، پردازنده تعبیه شده ، پردازش گرافیکی ، تجزیه و تحلیل ویدیویی ، قابلیت اطمینان نرم افزار و فناوری امنیت شبکه کار می کنند.