درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

دوربین مداربسته سانل و کاربرد آن

Sunell یک تولید کننده محبوب دوربین مداربسته تجاری است. دوربین مداربسته سانل می تواند بخشی از یک راه حل موثر امنیتی باشند. مطالعات متعدد نشان می دهد که سیستم های نظارت تصویری می توانند هنگام مشاهده مستقیم دوربین ها ، مانند سرویس نظارت تصویری زنده Stealth Monitoring ، جرم را با بیشترین تأثیر کاهش دهند.

Sunell یک شرکت چینی است و در سال 2002 تاسیس شد. برای هشت سال گذشته ، Sunell در "10 مارک برتر دوربین مداربسته چینی" بود. Sunell محصولات ویدئویی هوشمند و راه حل های ویدیویی را توسعه می دهد.

فناوری دوربین مداربسته سانل:

دوربین مداربسته سانل فناوری برتر را نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی که از کابل کواکسیال استفاده می کنند ، ارائه می دهند. دوربین های ویدئویی IP در مقایسه با دوربین های مداربسته از وضوح بالاتر و میدان دید گسترده تر و عمیق تری برخوردار هستند. فناوری پیشرفته دیجیتال دوربین های IP دید عالی در سطح نور زیاد و کم را هم در طول روز و هم در شب امکان پذیر می کند.

دوربین های امنیتی برای استفاده های تجاری به ویژه برای فیلم های با کیفیت بالا طراحی شده اند که می توانند افراد ، وسایل نقلیه و حرکت آنها را که ممکن است دور باشند و جزئیات مهم را که ممکن است کوچک باشند ، مشاهده و ردیابی کنند. دوربین های تجاری از وضوح تصویر مگاپیکسلی با لنزهای برتر و سنسورهای تصویربرداری بهره می برند. علاوه بر دوربین ها ، یک سیستم نظارت تصویری موثر معمولاً شامل یک ضبط کننده ویدئو شبکه  (NVR) برای ذخیره فیلم ، روشنایی برای فیلم های برتر شبانه ، دسترسی به اینترنت ، کابل شبکه ، تجهیزات بی سیم و طراحی سیستم وابسته ، تجهیزات ، نرم افزار ، نصب می باشد.

راه حل کم هزینه

نظارت تصویری زنده بخشی از راه حل کم هزینه دوربین مداربسته سانل است. نظارت تصویری فعال می تواند با کمک به کاهش شکسته ها ، آسیب ها و سرقت ها ، صرفه جویی قابل توجهی ایجاد کند. از همه مهمتر نظارت زنده می تواند در واقع درآمد و ارزش ملک را افزایش دهد. دوربین های امنیتی Sunell با بلندگوهای زنده می توانند بازدیدکنندگان ناخواسته را از متجاوزین به مجرمان باز دارند. مشتریان به ما می گویند که هم توانسته اند میزان اشغال را افزایش دهند و هم می توانند اجاره بها را افزایش دهند.


دوربین های امنیتی Sunell

Stealth Monitoring می تواند طیف کاملی از مدل های دوربین امنیتی IP و آنالوگ را تماشا کند.

دوربین های تمام بدنه. دوربین های امنیتی تمام بدنه را دوربین های نظارتی جعبه ای نیز می نامند. آنها معمولاً در فضای باز یافت می شوند. خود دوربین در داخل یک جعبه محافظت می شود. دوربین های نظارتی کامل بدنه را می توان روی تیرها ، ستون ها ، دیوارها و سقف ها قرار داد.

دوربین مداربسته سانل گنبدی داخلی و خارجی معمولاً در سقف و اغلب در گاراژهای پارکینگ قرار می گیرند. بسیاری از دوربین های گنبدی در برابر خرابکاری ها مقاوم هستند و می توانند در برابر فشار ناگهانی و اسپری رنگ مقاومت کنند.

دوربین های مداربسته گلوله ای. دوربین های مداربسته گلوله ای به طور کلی در داخل خانه یافت می شوند. این دوربین های امنیتی را می توان به صورت استراتژیک روی سقف یا دیوار قرار داد. دوربین های مداربسته ضد گلوله را می توان در خارج قرار داد.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مداربسته سانل اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.