درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

شرکت اشل عرضه کننده درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال، آنالوگ و جک های اتوماتیک پارکینگی ریلی و بازویی است.

راهبند فک faac

راهبند فک faac چیست؟

FAAC به دلیل طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا و تکنیک های نوین ساخت شناخته شده است ، FAAC همچنان به مهندسی سیستم های اتوماسیون قابل اعتماد ، همه کاره و برش لبه ، که برای تاسیسات مسکونی و تجاری بر اساس جهانی انتخاب شده است ، می پردازد. FAAC با ارائه سیستم های اتوماسیون با کیفیت بالا برای دروازه ها ، راهبند فک faac و محصولات کنترل دسترسی ، برند برتر در بازار اتوماسیون است. در این مطلب در مورد راهبند فک faac به اختصار توضیح می دهیم:

کاربرد راهبند فک faac :

راهبند فک faac را به عنوان یکی از بهترین مانع های موجود به شدت توصیه می کنیم. ویژگی های راهبند فک faac، دوام و عملکرد هیدرولیک است.

FAAC به 4 خانواده محصول تقسیم می شود. در هر یک از این خانواده ها ، FAAC دامنه کامل و برتری را ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری متقاضی اعم از مسکونی و صنعتی یا تجاری را برآورده سازد، یکی از آن ها راهبند فک faac است. راهبند فک faac از طریق پمپ هیدرولیک و موتور محرک هیدرولیکی از نظر هیدرولیکی استفاده می شوند. برخی از مزایای راهبند فک faac این است که در هنگام استفاده از روغن هیدرولیک که در واحدهای مکانیکی در انتقال آنها با گریس مشکلی دارند ، در برابر درجه حرارت سرد مقاومت می کنند ، یخ زدن باعث می شود که راهبند فک faac مانع کار شود. یکی دیگر از کیفیت راهبند فک faac این است که آنها به خوبی برای نرخ چرخه بالا مناسب هستند و می توانند بدون توقف کار کنند. راهبند فک faac را می توان به بازوی آلومینیومی ، درب بوم ، به طول 8 تا 23ft مجهز کرد.

FAAC یک رهبر جهانی در راهبند فک faac و سیستم های بازکن برای باز کردن دروازه های مانع است.



مزایای راهبند فک faac:

دید کامل و کنترل ترافیک

کانکتور چراغ راهنمایی یکپارچه قابل برنامه ریزی ، تنظیم کامل ترافیک را تضمین می کند ، در حالی که پرتوی LED به اندازه کافی روشن است.

قابل جابجایی

راهبند فک faac دارای یک ساختار بار داخلی و یک محفظه قابل جابجایی خارجی است. این طراحی به سیستم پایداری و مجوز بالایی می دهد.

تعویض آسان

عملکرد ایمن و قابلیت اطمینان

راهبند فک faac دارای قلب ترکیبی است که به همراه چشمه های "جاودانه" خود ، به آن اجازه می دهد تا از 2،000،000 چرخه استفاده مداوم فراتر رود ، و پرتوهای 8 متری را در کمتر از 6 ثانیه افزایش می دهد ،در امنیت کامل ، به لطف ویژگی تماس با ماوراء بدست آمده.

 

انعطاف پذیری شدید و بهینه سازی لجستیک

یک مدل واحد معابر را با عرض خالص از 2 متر تا 8 متر کنترل می کند. پرتوهای مدولار آن B680H را به محصولی تبدیل می کند که مدیریت و کنترل آن بسیار آسان است.

مونتاژ آسان: مونتاژ راهبند فک faac بسیار آسان است و توسط متخصصان به راحتی انجام می شود.

راهبند فک faac ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد مانند:

•این نوع راهبند ایده آل برای کنترل ترافیک در دسترسی های صنعتی که مورد استفاده شدید قرار می گیرند.

• می توان وضعیت مانع را به دستگاه های کنترل ترافیک نشان داد.



راهبند

راهبند جاده ای یک مانع یا انسداد است که به منظور جلوگیری از ترافیک است. راهبند جاده ای ، وضعیتی است که شما با آن روبرو می شوید و انجام کاری که می خواهید یا باید انجام دهید دشوار یا غیرممکن است.

هنگامی که راننده با یک راهبند مواجه می شود ، مجبور است متوقف شود و به عقب برگردد ، یا یک مسیر انحرافی را طی کند و از مسیری متفاوت استفاده کند. راهبند ممکن است برای منحرف کردن اتومبیل ها از ساخت و ساز یا تصادف تنظیم شود. سایر راهبند ها برای مانع از ورود استفاده می شوند، مانند دادخواستی که ساخت و ساز در ساختمان را متوقف می کند یا هزینه بالای چیزی: "قیمت تبدیل به آبگرمکن خورشیدی یک مانع از برنامه های ما بود."



راهبند بخش جدایی ناپذیر از جاده ها است که اکثر رانندگان با آنها مواجه می شوند . اما راهبند در واقع بسیار مهندسی شده است و در طرح های مختلفی ارائه می شوند ، هرکدام برای یک منطقه خاص یا نوع جاده.

بسته به نوع و محل قرارگیری ، راهبند می توانند به جلوگیری از عبور وسایل نقلیه از عبور و مرور ترافیک ، از شانه خاموش شدن ، یا ضربه زدن به چیزی که بخشش کمتری دارد ، مانند پل یا پست چراغ کمک کنند.

اما شما همچنین توجه خواهید کرد که در بسیاری از جاده ها ، فقط طول نسبتاً کوتاه راهبند وجود دارد. صرفه جویی در هزینه ها نیست بلکه به نجات جان انسان کمک می کند.  راهبند فقط باید نصب شوند در هنگام رانندگی از جاده به طور بالقوه خطرناک تر از تصادف به سد است.

در صورت عدم وجود راهبند ، راننده می تواند وسیله نقلیه را به عقب برگرداند یا با خیال راحت متوقف شود. راهبند ها در جایی نصب شده اند که وسیله نقلیه ممکن است از یک شیب تند سقوط کند و یا به چیزی به مراتب محکم تر ، مانند اسکله پل ، یک چراغ یا تکیه گاه برای یک علامت برخورد کند.

انواع مختلفی از راهبند وجود دارد که هر یک طراحی شده اند تا وسایل نقلیه را در یک محدوده اندازه ، با سرعت مشخص و در زاویه برخورد کنترل کنند. راهبند می تواند به مواد ، شکل و طراحی مانع بستگی داشته باشد و بزرگتر نیز لزوما بهتر نیست. بسیاری از موانع بتونی ممکن است برای انجام کارهای خوب خیلی کم به نظر برسند ، اما همه به شکلی که طراحی شده اند ،به همان شکل باقی می مانند.

انواع راهبند:

راهبندها ( موانع) انواع مختلفی دارند اینها موانع شناخته شده تر هستند ، اما چندین نوع دیگر وجود دارد ، از جمله راهبند پلاستیکی پر از آب ، که معمولاً در مناطق موقت با سرعت کم استفاده می شود. راهبند برای محافظت از اشیاء مانند ترمینال. انواع مختلف انتهای مانع ، از جمله سیم های فلزی برای هدایت وسایل نقلیه از داخل و داخل محوطه نگهبان ، که اغلب در نزدیکی شیب ها استفاده می شود که در آن ترمینال ممکن است مانع از خروج ماشین و عبور از جاده نشود. موانع ممکن است ساده به نظر برسند ، اما آنها در واقع راه حل های پیشرفته برای کمک به نجات جان هستند.



 

درب اتوماتیک سکشنال | اشل

درب اتوماتیک سکشنال به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب درب گاراژ در جهان به سرعت در حال رشد هستند. قدرت ، ایمنی و امنیت درب اتوماتیک سکشنال تنها برخی از فواید بسیاری است که این محبوبیت را توجیه می کند. به دلیل ساخت درب اتوماتیک سکشنال ، از قسمتهای جداگانه ای ساخته شده اند که به صورت عمودی باز می شوند ، به عنوان درب های بخش شناخته می شوند. این بدان معناست که دربهای گاراژ مقطعی تقریباً در هر دهانه شکل (گرد ، قوسی و…) قابل نصب است.




مزایای درب اتوماتیک سکشنال در یک نگاه ...

صرفه جویی در فضای باز برای درب اتوماتیک سکشنال گاراژ که عایق بندی شده و با کیفیت بالا درب های گاراژ دارای امنیت بالا اندازه های بزرگ درب های در دسترس است.

درب اتوماتیک سکشنال گاراژ ساختمانی

بیشتر درب اتوماتیک سکشنال به صورت استاندارد دارای دو پوست هستند و پانل های درب اتوماتیک سکشنال با فوم عایق 42 میلی متر تا 67 میلی متر ضخامت دارند. این بخش های درب اتوماتیک سکشنال به طور کلی از استیل گالوانیزه برای استحکام و ماندگاری ساخته می شوند.

ساخت کارآمد و چشمگیر درب اتوماتیک سکشنال باعث استحکام و پایداری در سایر درب ها حتی در اندازه های بزرگتر نمی شود. در نتیجه ، دهانه های گاراژ بزرگتر با استفاده از درب اتوماتیک سکشنال قابل استفاده هستند.

راه حل های صرفه جویی در فضا

درب اتوماتیک سکشنال گاراژ بخش به صورت عمودی باز و بسته می شوند ، به این معنی که می توان از فضای اطراف باز استفاده کرد. درب اتوماتیک سکشنال برای گاراژها یا راه های کوتاه تر است که به وسیله آن اجازه می دهد وسایل نقلیه بتوانند در مقابل درب پارک شوند بدون اینکه فضای بیرون را اشغال کنند.پانل های درب اتوماتیک سکشنال به سمت بالا از قسمت باز منحنی می شوند و سپس به داخل گاراژ باز می گردند. در صورت نصب و تنظیم دقیق ، برخلاف سایر درب های گاراژ ، یک  قطعه می تواند ارتفاع و عرض کاملاً درایو را ارائه دهد. درب اتوماتیک سکشنال یک راه حل ایده آل برای گاراژهایی است که به دسترسی وسیع به وسیله نقلیه نیاز دارند و یا دارای ابعاد دسترسی محدود هستند.



عمل درب اتوماتیک سکشنال:

طراحی مکانیکی درب اتوماتیک سکشنال به ویژه در درب های گاراژ متفاوت است. سیستم فنر عملکردی درب اتوماتیک سکشنال نرم تر و راحت تر از درب معمولی Up و Over دارد که مخصوصاً در درب های بزرگتر مفید است.  درب اتوماتیک سکشنال می تواند به صورت دستی یا برقی کار کنند و به دلیل داشتن مهندسی عالی ، طراحی بی عیب و نقص و اجزای مرغوب ، در هر دو حالت صاف  باقی می مانند. پانل های درب ها بخش عملکردی ایمن و با طراحی مناسب بین بخش ها برای جلوگیری از گرفتگی انگشت و تعدادی دیگر از ویژگی های ایمنی که تمام مقررات قانونی فعلی را رعایت می کنند ، ارائه می دهند.

 

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملیاتی این نوع درب ها، به سایت شرکت اشل مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.